12 lutego 2013

Witam ! ;D

Cześć . 
Witam was na moim blogu . 
Kiedyś prowadziłam blog o 2 psach : 
- Soni 
- Brunie . 
Niestety musiałam usunąć , ponieważ mój pies ( Bruno ) - zdechł . Ktoś go zatruł . 
Człowiek czasami może być naprawdę okrutny ;( . 



-------------------------------------------------------------------------------------------


Chciałam was bardzo zachęcić do oglądania mojego bloga . Co tydzień będę wrzucać nowe posty . W każdą SOBOTE - nowy post . 
Jeśli się wydarzy coś EXTRA FAJNEGO . Dodam nawet 2-razy w tygodniu ^^ . 
Bardzo proszę nie przeklinać ! Proszę o kulturą na moim blogu. Nie szanuje bardzo przeklinania i nie kulturalności !!! . 
Dziękuje za przeczytania mojego postu . Serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania ( właściwie ) moich postów . 


Wiktoria i Sonia ;D

1 komentarz:

Asia pisze...

Trzymaj sie jakos. Strata psa bardzo boli. Z checia bede wpadac ;-)